Video Of The Month

Thursday 3 November 2011

Ideas for Home Decos...

Assalammualaikum...

Aku rasa dh mcm ci cina motak tu, saper namanya Eric leong kn...?  Dlm kpala otak ni tk abis2 pikir cmnor nk deco umah aku ni, still tk dopek lg nk deco konsep apa...urban ker, country ker, modern ker, techno ker ...(dh mcm rentak music bunyi nyer!)  Puas dh asik tgk kt channel 706 tu jer psl omputih hias2 umah tu, hasilnya mmg sgt ringkas dn sejuk mata memandang, tk ler loaded sgt dgn prabot2 mewah kn, very creative and innovative...kalo bleh aku nk deco umah aku cmtu ler!  Puas ati ko...msuk umah jer, hati tonang, dpt release tension sket!  Jom layan gambar2 deco yg menjadi pujaannn hatikuuu....!!

 yg ni antara yg mnjadi pilihan deco utk umah aku sbb dinding cat umah aku pn seakan2 kaler ijau gak...!



 yg ni pn not bad gak...i like theme color nya, pandai diaorg matching.


 sbb naper i choose gmbar deco ni..??  sbb i like lampu2 yg trgantung kt dinding tuh...very creative and urban, tp cmnor nk wat design nih...??


 yg ni just a simple deco but nice...


 ni pn sama, dh mcm deco umah omputih lak aku tgk...


 salah satu sudut deco yg mesti ada kt umah aku ni...tp blum kesempatan utk beli cermin besar dgn meja console, tgh usha2 nk cari design dgn harga yg brpatutan...


 nice deco...

this is the best...!!  coming soon...coming soon...deco umah saya akn berubah jd gini!  yakin boleh..!! wawawa...berangan jer lebih!  ( xper, brangan tk salah kn..??  bknnyer polis nk tangkap pn..!! )


wassalam...



No comments: