Video Of The Month

Sunday 29 June 2014

Mohon Maaf...

Assalammualaikum...


Mohon maaf dipinta...
Pengemasan kini blog saya akan ditangguh seketika kerana saya masih dalam suasana berkabung selepas perginya bonda saya yang tercinta pada hari Selasa, 24hb Jun 2014.

Beri saya masa...
Untuk mencari semangat yang hilang
Mencari kekuatan diri
Mengatasi kerinduan pada arwah bonda
dan juga arwah ayahanda
Kehilangan mereka dalam selang 3 tahun
adalah terlalu sukar untuk saya menerimanya

Meskipun begitu, saya redha akan kehilangan mereka berdua
kerana saya percaya...
Allah telah mempertemukan ayahanda dan bonda saya 
di alam yang abadi

Al-fatihah untuk mak dan abah
Semoga ditempatkan di kalangan orang yang beriman




Selamat Menyambut Ramadan al-Mubarak


Thanks for reading this entry!


1 comment:

Unknown said...

slm takziah utk awk skeluarga...