Video Of The Month

Tuesday 23 August 2016

Sebab Tak Update Blog....

Assalammualaikum....





Inilah sebab musabab kenapa aku susah nak update blog sejak kebelakangan ini.  Syok sangat layan citer Doctors ni sejak dari hujung bulan puasa tu hari sampai minggu ni.  Pulak tu minggu ni ialah minggu last episode citer ni.  Uwaaa.....!!!  I am big fan of Park Shin Hye.  Minat sangat dengan projek drama dia sebelum ni.  Lepas tu boleh terminat pulak dengan acting dari senior actor Kim Rae Won ni.  Dulu memang tak kenal pun dengan mamat ni.  Tua setahun oii dengan aku.  Tak kawin-kawin lagi plak tu.  Aku tau pasal mamat ni pun sebab dia berlakon sama dengan Lee Minho dalam movie Gagnam Blues 1970.  Tapi aku tak tengok sangat pun movie tu.  Dalam movie tu, mamat ni pegang watak sebagai gangster kaki pukul.  

Masa mula-mula tau yang Park Shin Hye akan berlakon dalam projek drama dengan mamat ni 4 bulan yang lepas, punye lar rasa kecewanya aku sebab mamat ni nampak dah tua, tak stylo pun macam Lee Jongsuk tu, tapi bila dah berlakon sama, baru ler nampak chemistry diaorang dan mamat ni pun gayanya lebih kepada kelakian kemachoan (apa punya bahasa ler ni?) dengan suaranya yang besar, killer smile dan tangannya berurat sana sini (oh, I loike!)  Punya lar romantic renungan dia kat Park Shin Hye masa ni.  Macam ada something jer kan...?


Kawin jer lar Shin Hye dengan Rae Won tu.  Ko pandai masak, dia pun pandai masak gak!  Dah sepadan ar tu!  


Ok lar..lepas abis citer ni aku update blog ok!  Citer raya pun still lagi dalam draf.  Hahaha.... Disebabkan syok tengok citer ni dengan kesibukan buat persiapan wedding adik ipar aku memang tahap berkurun lar aku nak update citer raya tu nanti dalam blog ni.  Takpe lar...korang tunggu jer lar naa.  Sabar tu separuh daripada iman...

Uwaaa....citer ni dah abis!  Lepas ni berabak lar nak menunggu drama dari Park Shin Hye lagi.  Aku tak kisah dia berlakon pegang watak apa-apa pun, tak kisah nak digandingkan dengan actor lelaki mana-mana pun, sebab aku tau hasil dari drama lakonan Park Shin Hye pastinya meletops!  Tak lama lagi Lee Minho pun nak keluar gak drama baru tahun ni tapi ada ke patut gandingan actress dia ialah bini orang, baru jadi mak orang plak tu!  Dah takde lagi ke actress yang cantik dan solo kat korea tu?  Aduyaii...tak sesuai langsung!  Tak pasti lagi aku nak tengok drama Lee Minho ke tak....hahaha!  




Biar aku layan dulu citer ni sampai abis yer.  Lepas tu cuti hujung minggu nak marathon plak citer ni.  Bleh gitu?  Sabar yer...nanti aku update lar blog macam biasa.


Thanks for reading this entry!



imerynz



No comments: