Video Of The Month

Monday 5 January 2015

Tahun Baru, Wajah Baru

Assalammualaikum...


Aisyehhmenn...sudah 5hb baru nak update entry baru untuk tahun baru ker cik jah oii?

Yang sebenornya amik masa sikit untuk tukar wallpaper background and header untuk blog yang masih baru berusia 5 tahun dalam dunia blogging.  Yeaayyy...!!!

First of all, thank you so much kepada semua reader tak kira di mana anda jua berada, di Malaysia, Brunei dan Indonesia dan juga silent reader blog saya yang sudi membaca entry-entry di dalam ini.  Teruskan kesetiaan anda bersama saya.  Malas nak komen pun takpe, asalkan jangan malas nak membaca.  Hahaha...

Terima kasih semua pada pengomen-pengomen dalam blog ni.  Jangan risau, saya tetap publish komen anda sama ada yang baik ataupun yang buruk meskipun komen anda akan ditapis dulu oleh saya.  

Budak praktikal sudah pun tamat menjalani latihan praktikal di tempat aku.  Lebih kurang 4 bulan lamanya aku berzumba di rumah.  So, sekarang ni...tak reti-reti lagi nak masuk kerja?  Semoga aku diberi keimanan yang kuat untuk melayan customer-customer aku.  Hahaha....

Entry aku yang paling popular iaitu List Menu Bekal sudah pun mencecah 43 ribu orang view.  Dan yang terbaiknya ialah aku sudah pun update gambar dan menambah list menu bekal yang terkini serta menjadikannya sehingga 98 menu list (maybe lebih kot) breakfast dan menu bekal.  Fuhhh...banyak giler kan?  Aku pun rasa macam nak print jer menu tu untuk dijadikan rujukan sempena budak dah naik sekolah ni.

Nantikan entry-entry yang menarik yang telah disusun dalam draf aku untuk dipublish sepanjang tahun 2015 ni.  Semoga tahun 2015 menjanjikan yang terbaik dalam hidup kita semua.  Insyallah....


Ikhlas, 
imerynz



Thanks for reading this entry....!!


2 comments:

Mar Mansor said...

cuti 4 bulan kenapa ye?eh boleh tanye? sebab tak tau cite

Erynz said...

saya bekerja sendiri. ada pusat komputer cum cyber cafe sendiri yg diiktiraf oleh ssm. hahaha... bdk praktikal dtg nak praktikal kat tempat saya, so dia lar yg take over keja saya. 4 bulan saya dok kat umah jer lar. bdk tu dah abis praktikal so serta merta kena masuk kerja balik lar. uwaaa......